Sinds 2021 studeer ik Bos- en Natuurbeheer in Wageningen. Het tekenen en schilderen heb ik echter nooit los kunnen laten. Ik werk in olieverf, houtskool en grafiet. Hierin komt mijn passie voor de natuur en het opgroeien op het Drentse platteland naar voren.